neděle 18. března 2018

Zhluboka dýýýchat!

8. prosince 2017



Dnes jsem během dvou časových úseků přetočila 10 kg hlíny a zjistila, že u toho nedýchám!!! 😱😅
Asi ze mě bude do léta celkem zdatný potapěč nebo upadnu z kyslíkového dluhu do kómatu a rodina mě, pak až nebude mít čisté prádlo, najde s hlavou zabořenou v misce s přetočeným šlikrem, a s vlasy namotanými kolem tyče kruhu, modrou jak Avatar. 😁😉 (Ne, našli by mě dřív, protože bych jim hrozně chyběla už mnohem dřív 😉 to je jasný... Jen si budu držet pěsti, aby to bylo dostatečně včas, než se v té misce stihnu ještě utopit.)
Doposud jsem se tak nějak víc koncentrovala jenom u centrování, logicky, aby mi dech nerozhodil středovou osu rotující hroudy hlíny, ale dnes jsem si uvědomila u jednoho většího kusu, že už bez dechu asi omdlím...a tak jsem vlastně zjistila, že se tak pekelně soustředím, že se ani nehnu a to nikde, ani v plicích!
Naštěstí mě v té soustředěné chvíli vyrušil telefon, který mě nejdřív rozhodil, protože už jsem se bezdechá domeditovala skoro až do změněného stavu vědomí...už mi poskakovala kolečka v zorničkách, tak jak to známe z animovaných pohádek. Nejdřív jsem instinktivně zavrčela jako malý vzteklý pejsek a při chůzi k telefonu skoro dovrávorala, ale naštěstí jsem cestou nabrala i vzduch a tím se zase velmi rychle vzpružila, mého muže v telefonu zpražila a v tom rozhození dechu i mysli mu zapomněla poděkovat, že mě vlastně zachránil 😂
Takže heslo dne zní: “Zhluboka dýchat! Ať se nám roztáhnou hrudní košíčky!” 😁😉

2 komentáře:

  1. Dobrý den, nemáte nějaké kurzy? Hned bych se za Vámi stavila. :) Krásný den, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Ivi, kurzy zatím nepořádám, i když bych do budoucna moc ráda. Mám jen malý ateliérek doma a není pro výuku zrovna moc prostorný, ale je fakt, že zájemkyně z řad kamarádek se mi občas hlásí. :-) Tak uvidíme časem. Třeba by se dal vymyslet nějaký letní workshop. Zkusím to promyslet ;-)
      A přijela byste i na Moravu, k Olomouci?

      Markéta Kuliška

      Vymazat

Moje (ne)milované Velikonoce

Bývaly doby, kdy jsem Velikonoce neměla ráda a měla z nich každoroční trauma. Začalo to sice nadějně, když jsem jako malá roztomilá...